لینکهای قابل دسترسی

خبر فوری
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ایران ۰۴:۰۳
۲۰:۰۳ ۹.۲.۱۴۰۳

وزیر دفاع اسرائيل: حماس را نابود می‌کنیم

۱۹:۳۵ ۹.۲.۱۴۰۳

کاخ سفید: اسرائیل پذیرفته است به نگرانی‌های آمریکا درباره تهاجم به رفح توجه کند

۱۵:۱۷ ۹.۲.۱۴۰۳

عباس: تنها آمریکا می‌تواند از حمله «چند روز آینده» اسرائیل به رفح جلوگیری کند

۰۳:۵۴ ۹.۲.۱۴۰۳

وزیر امور خارجه آمریکا در راه خاورمیانه؛ بلینکن ۱۰ اردیبهشت وارد ریاض می‌شود

۲۲:۵۲ ۸.۲.۱۴۰۳

گروه شبه نظامی حماس روز شنبه هشتم اردیبهشت، ویدیویی جدید از دو گروگان اسرائیلی منتشر کرد که آنها را در جریان حمله تروریستی ۱۵ مهر سال گدشته خود به جنوب اسرائیل ربوده بود.

این ویدیو مشابه ویدیوهای قبلی گروگان‌ها است که توسط حماس منتشر شده و اسرائیل به عنوان آنچه تروریسم روانی نامیده شده، محکوم شده است.

۲۲:۱۵ ۸.۲.۱۴۰۳

همزمان با تلاش‌های فشرده مصر برای پایان دادن به جنگ و جلوگیری از تهاجم زمینی ارتش اسرائیل به رفح، گروه شبه نظامی حماس روز شنبه ٨ اردیبهشت، اعلام کرد که سرگرم بررسی پیشنهاد جدید اسرائیل برای برقراری آتش‌بس است.

خلیل الحیه، از مسئولان ارشد این گروه تحت حمایت جمهوری اسلامی، بدون اشاره به جزئیات پیشنهاد جدید اسرائیل گفت: این طرح در پاسخ به پیشنهاد دو هفته پیش حماس ارائه شده است.

مذاکرات اوایل ماه آوریل بر طرح آتش‌بس شش هفته‌ای و آزادی ۴۰ گروگان غیرنظامی و بیمار در برابر آزادی صدها زندانی فلسطینی متمرکز بود.

۰۵:۱۸ ۸.۲.۱۴۰۳

سنتکام از دفع حمله موشکی حوثی‌ها به دو کشتی در دریای سرخ خبر داد

ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده اعلام کرد نیروهای این ستاد عصر جمعه به وقت صنعا، سه موشک بالستیک ضدکشتی پرتاب شده از سوی حوثی‌های «تروریست مورد حمایت جمهوری اسلامی» را در دریای سرخ دفع و منهدم کردند.

به گزارش سنتکام، شورشیان حوثی کشتی «آندرومدا استار»، متعلق به بریتانیا، و یک کشتی دیگر با پرچم آنتیگوآ و باربودا را در دریای سرخ هدف گرفته بودند که با اقدام ارتش آمریکا در خنثی‌سازی این تهاجم آسیب جانی وارد نشد اما کشتی آندرومدا استار با اندکی خسارت به مسیر خود ادامه داد.





۰۳:۳۵ ۸.۲.۱۴۰۳

وزیر دفاع آمریکا: جمهوری اسلامی باید کارایی تسلیحاتی خود را مورد تردید جدی قرار دهد

۲۰:۵۷ ۷.۲.۱۴۰۳

بلینکن از چین خواست جمهوری اسلامی را از تشدید تنش‌ها در منطقه بازدارد

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، در سفر خود به پکن و دیدار با مقامات چینی، ضمن پرداختن به موضوعات مختلف مورد اختلاف میان واشنگتن و پکن، از شی جین‌پینگ، رئیس جمهوری چین، خواست با استفاده از نفوذ کشورش جمهوری اسلامی ایران و گروه‌های نیابتی‌اش را از تشدید تنش‌ها در خاورمیانه بازدارد.

۱۸:۳۳ ۶.۲.۱۴۰۳

لیز گرانده به عنوان فرستاده ویژه جدید آمریکا در امور بشردوستانه خاورمیانه معرفی شد

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در بیانیه‌ای مطبوعاتی در همین رابطه به فعالیت‌های لیز گرانده در عملیات سازمان ملل در امور بشردوستانه و توسعه در یمن، و ایجاد ثبات در بیش از بیست شهر آزاد شده از دست داعش در عراق اشاره کرده است.

بارگذاری بیشتر

XS
SM
MD
LG