لینکهای قابل دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ایران ۲۱:۲۷

سازمان «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» خواهان حمله نظامی به مواضع سپاه پاسداران در ایران شد


لوگوی سپاه پاسداران.
لوگوی سپاه پاسداران.

جوزف لیبرمن، رئیس سازمان اتحاد علیه ایران هسته‌ای، و مارک والاس، مدیرعامل این سازمان، با انتشار بیانیه‌ای مشترک خواستار حمله نظامی به مواضع سپاه پاسداران در داخل ایران شدند.

به گفته آنها، «بدون حمایت ایران، حماس وجود نداشت. بدون حمایت ایران، حماس نمی‌توانست حمله‌ای اینچنین علیه اسرائیل انجام دهد.»

رئیس و مدیرعامل اتحاد علیه ایران هسته‌ای در ادامه یادآورد شده‌اند: «بدون حمایت ایران، روسیه این تعداد اوکراینی را که اکنون می‌کشد، نمی‌کشت. بدون حمایت ایران، موشک و پهپاد روی سر متحدان‌مان در جهان عرب فرود نمی‌آمد.»

به گفته آنها، «بدون حمایت ایران، جنایتکاران به جان شهروندان آمریکا و اروپا و بریتانیا در خاک آمریکا و اروپا سوء قصد نمی‌کردند.»

این دو مقام ارشد سازمان اتحاد علیه ایران هسته‌ای در ادامه گفته‌اند: «اکنون زمان آن فرارسیده ایران پاسخگو شناخته شود. همزمان با اقدامات اسرائیل به منظور مجازات، تضعیف، و نهایتا نابودی حماس، اهداف نظامی حیاتی که ارتکاب وقایع وحشتناک در اسرائیل را ممکن کردند، در ایران هستند.»

آنها با اشاره به اتحاد جهانیان با ایالات متحده پس از حملات تروریستی ١١ سپتامبر به منظور براندازی حامیان القاعده در افغانستان و ریشه‌کن کردن تروریست‌ها در سراسر جهان، گفته اند اکنون نیز حملات مورد حمایت جمهوری اسلامی ایران علیه اسرائیل باید موجب اتحاد جهان متمدن علیه جمهوری اسلامی ایران شود.

رئیس و مدیرعامل سازمان اتحاد علیه ایران هسته‌ای افزوده‌اند: «از دولت‌مان در واشنگتن می‌خواهیم به همراه اسرائیل و دیگر متحدان‌مان در سراسر جهان به اهداف نظامی و اطلاعاتی در داخل ایران از جمله مکان‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پایگاه‌های موشکی و پهپادی، که محل آموزش شبکه نیابتی‌ها و شرکای جمهوری اسلامی است، حمله کنند.»

آنها «ناکامی دسته‌جمعی‌مان در بازداشتن» جمهوری اسلامی را سبب خطرناک‌تر شدن جهان دانسته و به تصاویر وحشتناک کشتن و ربودن شهروندان بی‌گناه اسرائیلی از جمله زنان و کودکان اشاره کرده‌اند.

به گفته آنها، بیش از ۸۰۰ اسرائیلی از جمله شهروندان آمریکایی توسط حماس کشته شده‌اند، صدها نفر به گروگان گرفته شده‌اند، و همزمان جمهوری اسلامی ایران به پیشبردن برنامه هسته‌ای و سرکوب مردم ایران ادامه می‌دهد.

XS
SM
MD
LG